tisdag 26 juni 2012

Isa Dora - South Beach





Po długiej przerwie spowodowanej małym paznokciowym kryzysem powracam pełną parą z panterkowym uderzeniem.
Za oknem aura przypomina raczej październikową niepogodę, ale to nie zraza do wykonania szalonego mani. 
Jako podkład posłużył mi stary już i trochę zgęstniały lakier Isa Dory - South Beach. Pochodzi on bodajże z ubiegłorocznej letniej kolekcji i ma odcień pięknej moreli, nie jest ani za mdły, ani zbyt intensywny. 
 
Ja fanką tych lakierów nie jestem, wolę zdecydowanie długie pędzelki, poza tym one szybko gęstnieją i stają się glutowate. Ponadto zadowalające krycie uzyskałam po położeniu trzech warstw, co jak na kremowy lakier jest sporym minusem (przynajmniej dla mnie).











Mimo to kolor efektownie prezentuje się w towarzystwie drapieżnych cętek;) 
Panterkę wykonałam akrylowymi farbkami przy pomocy ołówka i starego pióra.


6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Pozdrawiam :D:D (S)

    SvaraRadera
  4. Masz świetnego bloga, dlatego nominowałam Cię do nagrody VBA. Zapraszam do mnie, to zobaczysz co to ;)

    SvaraRadera