tisdag 24 april 2012

Isa Dora - Miami Blue

 





Za oknem w końcu słońce, a na moich paznokciach wiosna zawitała na dobre.
Do dzisiejszego mani użyłam błękitnego kremowego lakieru z Isa Dory, który nota bene otrzymałam kiedyś od mojej młodszej siostry;)
Lakier kryje po jednej warstwie i schnie w miarę szybko.
Kwiatki zrobiłam za pomocą lakierów, ołówka oraz igły - to mój niezawodny sposób, który zawsze się sprawdza!



Äntligen skiner solen utanför fönstret och så har jag våren också på mina naglar!
Till dagens manicure använde ett nagellack från Isa Dora som jag hade fått från min lilla syster för länge sen.
Färgen är väldigt fint, ljusblåa, krämig och torkar ganska snabbt. Dessutom räcker det med bara ett lager!
Blommorna gjorde jag med hjälp av en penna och nål;)






4 kommentarer:

  1. Śliczne, mega wiosenne :)

    SvaraRadera
  2. swietny pomysl i super wykonanie, wygladaja bajecznie :)

    SvaraRadera
  3. Nie mogę się napatrzeć - nie dość, że takie piękne paznokcie, to jeszcze ten kolor *.*

    SvaraRadera